Ízletes háromszögek

 2014.08.26. 21:38

r9.jpg

Az étel, amivel ma előálltam, fogyasztható ebédre, vacsira, igaz a nassolósoknak ez nem lesz főétel, az tuti, de szerintem elég laktató. A töltelék szabadon variálható, én ma gyönyörű zöldbabot kaptam a mamámtól, így az került bele. Vendégvárónak is szuper, ez esetben készítsetek hozzá mártogatóst, például ennél a receptnél olvashattok egy jó fajtát. Gyorsan kész van, és mutatós. Még a kétbalkezeseknek is menni fog!

koll1_3.jpg

Ízletes háromszögek:

Hozzávalók:

  • 1 csomag réteslap
  • 3 szelet prágai sonka
  • 100 g zöldbab
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 80 g camembert vagy brie sajt
  • olíva olaj

koll2_4.jpg

Elkészítés:

A zöldbabot apróra daraboljuk, és a szintén aprított sonkával, és fokhagymával kevés olíva olajon megpirítjuk. Nem kell megvárni, amíg puha lesz a bab, mert sütés közben tovább puhul majd. Ezután egy réteslapot hosszában elvágunk, és ezt még félbehajtjuk úgy, hogy egy keskeny csíkot kapjunk. Erre kupacolunk kevés tölteléket, és egy darab sajtot, és háromszög alakban hajtogatjuk, amíg el nem fogy a tészta. Én extra sajtosan szeretem, így még hajtogatás közben csempésztem bele sajtot. Figyeljünk, ne tornyozzuk fel azért nagyon, mert kiszakad a tészta. A kész háromszögeket egy ecsettel beolajozzuk, és sütőpapírra tesszük. Én kevés tárkonnyal szórtam meg a tetejét, imádom az illatát, amikor párolog a sütőből. 180 fokra előmelegített sütőben légkeveréses alsó-felső sütés funkción ropogósra sütjük őket. Kb 15 perc alatt készen is van.

koll3_1.jpg

Ugye hogy gyors volt?

r10.jpg

 

Extrák: Tojásmentes, Gyors, Gyerekbarát, Nasi, Olcsó

Címkék: olcsó Gyors Gyerekbarát Tojásmentes Nasi

A bejegyzés trackback címe:

https://iz-illat-varazslat.blog.hu/api/trackback/id/tr186639367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása