pr1.jpg

Lehet, hogy furcsa társítás a paradicsom és a rakott krumpli, de én úgy gondoltam, hogy egy életem, egy halálom, ezt kipróbálom. Nekünk bejött, ezért szeretettel ajánlom nektek is kipróbálásra. Annyit még tudni kell, hogy én nem annyira szeretem kolbásszal, szalonnával, vagy egyéb füstölt termékkel a hagyományos rakott burgonyát, csupán tojással nem túl izgalmas, így feldobtam egy kicsit paradicsommal, sajttal, és bazsalikommal.

Egy próbát megér nektek is, lehet, hogy ez lesz a kedvencetek!

prkoll.jpg

Paradicsomos rakott krumpli:

Hozzávalók:

  • 10 db közepes burgonya
  • 5 db tojás
  • 1 nagy pohár tejföl
  • 15 dkg reszelt sajt
  • 2 db nagy, lédús friss paradicsom
  • kb 5-6 levél friss bazsalikom
  • olíva olaj, só

Elkészítés:

A burgonyákat héjában megfőzzük, a tojások közül 4-et szintúgy. Amikor megfőttek, megtisztítjuk őket, és egy kiolajozott tepsibe lerakunk egy réteg szeletelt burgonyát, szeletelt paradicsomot, szeletelt tojást. A tejfölt kikeverjük egy nyers tojással, sóval ízesítjük, és a felét ráöntjük a rétegekre. Megszórjuk a sajt egyik felével, majd újra krumpli, tojás, végül paradicsom, a tejfölös szósz másik fele, és reszelt sajt következik. Megszórjuk friss bazsalikommal, amit előzőleg felaprítottunk. Ne használjuk fel az összeset, hagyjuk az elkészült ételhez is frisset. Ezután kb 25 perc alatt 180 fokos sütőben ropogósra sütjük. Jó étvágyat! :)

pr3.jpg

Extrák:

Vegetáriánus, Gluténmentes, Gyerekbarát

 

 

 

Címkék: Vegetáriánus Gluténmentes Gyerekbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://iz-illat-varazslat.blog.hu/api/trackback/id/tr376480221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alick 2014.07.07. 22:08:04

Csináltam már ilyet, finom!
Paradicsommal, paprikával tulajdonképpen "rácosra" lehet alakítani a rakott ételeket.

Mészáros Laci 2014.07.07. 23:01:40

nagyon jól néz ki és ha jól értem, ez kocavegáknak is alkalmas. kipróbálom!

Mészáros Laci 2014.07.08. 06:14:45

a "rácos" az nem a tejfölös? nem tudom, csak kérdezem.

(azt már megtanultam, hogy a "lengyeles" tálalás a vajon pirított zsemlemorzsa + tejföl, ez egyszerű, vízben főtt zöldségeket, mint zöldbab, karfiol is nagyon feldob).

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2014.07.08. 06:39:58

@Alick: így van. Még egy kis vöröshagyma jót tesz neki. Nálunk a héten volt olyan rakott krumpli, amibe paradicsomot, hagymát és cukkinit tettünk. Paprika most nem volt. Jól megtejfölözve ez tulajdonképpen nem más, mint "rácos tojás" :)

innovation 2014.07.08. 09:27:24

Paradicsommal nem finom. (De a képen jól néz ki.)
süti beállítások módosítása