t3_4.jpg

Az ősz velejárója az egyre rövidülő nappalok. Szeretem az őszt, a színeit, illatait, jó érzés a meleg sütő körül állni a konyhában, és még vasalni is szeretek ilyenkor, a fűtésszezon beköszönte előtt. A rövidülő nappalokat nem kedvelem. Valamiért sosem szerettem a sötétet, ezért hálás vagyok, hogy nem olyan országba születtem, ahol van, hogy fél évig fel sem bukkan a nap. A korai sötétedés valahogy versenyfutásra késztet az idővel. Mivel egész nap egyedül vagyok a lányommal, olyankor próbálok minél inkább csak vele foglalkozni. Együtt játszani, sétálni, és akár együtt is sziesztázni néha. A bevásárlás, és egyéb házi teendők beleférnek a napba, de a főzés mindig estére marad. Nekem ez kikapcsolódás, kreatív alkotó tevékenység, ezért szeretem akkorra időzíteni, amikor van aki játszik a kicsivel, és nem zökkent ki az alkotó tevékenységből. A korai sötétedés azonban nem könnyíti meg a dolgom. Ennek eredményeképp igyekszem még gyorsabban elkészíthető, tartalmas ételeket készíteni. Törekszem rá, hogy a sütő dolgozzon helyettem. Ma is így történt, a végeredmény nagyszerű, és 10 percnél többet nem foglalkoztam vele. A merengő típusok viszont állítsák be az időzítőt, nehogy elfüstöljön a vacsi!

Kíváncsi vagy hogy kell a sütőre bízni a vacsora elkészítését? Csak semmi faxni!

t2 másolata.jpg

Fűszeres sült tarja burgonyaágyon:

Hozzávalók:

  • 6 db közepes burgonya
  • 4 szelet tarja
  • 1 db vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • só, bors, olíva olaj

Elkészítés:

A burgonyákat meghámozzuk, vékonyra szeleteljük, és egy sütőpapírral bélelt, olíva olajjal megöntözött tepsire helyezzük, Enyhén sózzuk, átforgatjuk. A hagymát vékony szeletekre vágjuk, a fokhagymát felaprítjuk, és megszórjuk vele a burgonyát. A tarjákat besózzuk, beborsozzuk frissen őrölt borssal, majd szépen ráfektetjük a burgonyaágyra. 180 celsius fokra előmelegített sütőben fólia alatt 30 percig pároljuk, majd kitakarva további 20 percig pirítjuk a vacsoránkat. 

t1 másolata.jpg

Extrák: Gyors, Gluténmentes, Tojásmentes, Tejtermékmentes, Laktózmentes, Mindenmentes, Rizsmentes, Kukoricamentes, Szójamentes, Ételintolerancia, Ebéd, Gyerekbarát, Hagyományos, Kalóriadús

t4_3.jpg

 

Címkék: Gyors Ebéd Gluténmentes Laktózmentes Gyerekbarát Tojásmentes Kalóriadús Hagyományos Ételintolerancia Kukoricamentes Szójamentes Rizsmentes Mindenmentes Tejtermékmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://iz-illat-varazslat.blog.hu/api/trackback/id/tr896754159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása