Kezdjük el!

 2014.06.13. 21:38

Kezdjük el kicsi.jpgSzeretettel köszöntelek a blogomon!

Az első bejegyzésem kicsit hosszabb lesz, de fontosnak tartom hogy megismerj egy kicsit, lásd miért vagyok itt.

Ebben a blogban próbálom majd összefoglalni azt, ahogyan mi élünk. Egy 6 hónapos kislány anyukájaként és boldog feleségként fontos számomra, hogy mi kerül az asztalra, de az idő is fontos. Ugyanis 1 óránál többet esélyem sincs a konyhában tölteni, szóval főként gyorsan készülő egytálételekre számítsatok. Jó pár éve tudatosan élünk a férjemmel, megválogatjuk az ételeink alapanyagát, a tisztítószereinket, a kozmetikumainkat, és figyelünk hogy aktívan töltsük a szabadidőnket, sportoljunk. Ettől függetlenül néha belefér egy kis bűnözés, nem vagyunk szélsőséges táplálkozási irányzat követői.

Lesz itt sok-sok recept, házi praktika, kisebb-nagyobb családi történet, kiruccanás, szép emlék, jó tanács. Amolyan modern háziasszony-képző blog. :)

Jó helyen jársz, ha...

Nem tudod, hogy már megint mit adj enni a gyereknek, meg a férjednek, ami ráadásul egészséges?

Állandóan keresed a kifogást, hogy miért nincs időd főzni?

Azt gondolod, hogy ami bio és egészséges, az csak méregdrága és bonyolult lehet?

Rohansz a gyógyszertárba ha kettőt tüsszent a gyerek, vagy az apuka?

Fogalmad sincs milyen alternatív gyógymódok léteznek?

Nem tudod mit csinálj a válogatós gyerekeddel?

 

Amit rólam érdemes tudni:

Jelen blog kapcsán fontosabb végzettségeimet tekintve természetgyógyász- fitoterapeuta, óvodapedagógus, vendéglátó technikus vagyok. Aromaterapeuta tanulmányaimat a Panarom Aromaterapeuta Intézetben folytatom még most is.

Imádok főzni, na de nem szokványosan, amolyan kísérletező, kreatív, új ízekért és alapanyagokért bolonduló típus vagyok. Igazából mióta az eszemet tudom ezt csináltam. A nagymamámnál már 3 évesen ültem a sámlin, a kis asztal mellett és gyúrtam a tésztát, pont ahogy ő is. A bátyámmal pedig mindig megleptük valami finomsággal a szüleinket. Igaz, néha belekerültek kevéssé odaillő hozzávalók is az ételbe, de ők hősiesen megettek mindent, nehogy lerombolják a főzés iránti szeretetünket. És sikerült is ezt megtartani. Mindketten igazi varázslók lettünk. Főiskolás éveim alatt unaloműzőként beiratkoztam egy vendéglátó-technikus képzésre, hogy jobban bepillanthassak a fakanalak és fazekak közé. Igaz, itt sajnos csak a hagyományos konyhát tanították, de tapasztalatnak nem volt rossz, illetve amit ennek köszönhetek, hogy megtanultam remekül beosztani az időmet a konyhában, és egyszerre 20 félét is képes vagyok csinálni, mint egy igazi nyolckarú polip.

Felnőttként, később főztem gyerekeknek a saját családi napközinkben pár évvel ezelőtt. Élveztem megtervezni a picik ételeit, bevonni őket az előkészületekbe és látni az örömüket egy-egy különlegesebb fogás elfogyasztásakor.

A másik szenvedélyem az aromaterápia. Használom megelőzésre, gyógyításra, hangulatjavításra, stresszoldásra, masszírozásra, várandósság alatt és pici baba mellett, gyerekeknek, felnőtteknek, na és természetesen a konyhában is. Ezekről is lesz szó a későbbiekben.

Kedves Szuperanya! Már tudod mire számíthatsz tőlem, most pedig engedd meg, hogy elkezdődjön az utazás az én világomba!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iz-illat-varazslat.blog.hu/api/trackback/id/tr426300216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása