Sóska és cékla

 2014.10.26. 20:55

s1_2.jpg

Sokak számára talán bizarrul hangzik a sóska és a cékla házasítása, ám meg kell hogy mondjam, működik. A sóska c-vitaminban, oxálsavban, foszforban és vasban is gazdag, a cékla pedig A, B, C vitaminban, vasban, káliumban bővelkedik, és segít a szervezet sav-bázis egyensúlyának helyreállításában. Fogyasztásuk előnyös ősszel, amikor különösen fontos az immunrendszerünk támogatása. Sok vitaminnal, és ásványi anyaggal feltöltekezve, szervezetünk könnyebben veszi majd az akadályokat a téli időszakban. Akinek fontos az egészsége, próbálja ki ezt a receptet!

Te hogy töltöd fel magad vitaminokkal, ásványi anyagokkal télre?

s2_3.jpg

Sóska és cékla burgonyaágyon

Hozzávalók:

  • 5 db közepes burgonya
  • 4 db közepes cékla
  • 400 g friss sóska
  • 3 evőkanál méz
  • só, olíva olaj
  • 1 evőkanál burgonya keményítő

s3_2.jpg

Elkészítés:

A burgonyát, és a céklát külön lábosban, sós vízben puhára főzünk héjában.A sóskalevelek szárát eltávolítjuk, alaposan megmossuk, majd olíva olajon összefonnyasztjuk, sózzuk, és a burgonyakeményítővel sűrítjük. Egy olíva olajjal megkent tepsibe rétegeljük a szeletelt, hámozott burgonyát, majd erre a sóskát, végül a szintén megtisztított, és felszeletelt céklát. Végül megkenjük a tetejét mézzel, és 180 fokos sütőben pirosra sütjük.

s5_1.jpg

Extrák: Gluténmentes, Tejtermékmentes, Laktózmentes, Tojásmentes, Ebéd, Mindenmentes, Rizsmentes, Kukoricamentes, Szójamentes, Vegetáriánus, Olcsó, Gyerekbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://iz-illat-varazslat.blog.hu/api/trackback/id/tr516835359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.